Over en uit   10 comments

Tja

Het zat er aan te komen,  ik ga ook deze weblog sluiten.

Helaas, het is niet anders.

Ik kan het niet meer bijbenen allemaal.

Er zijn té veel andere dingen die mij bezig houden.

 

Ik wil iedereen bedanken die mij met een bezoek vereerden door de jaren heen,

ook op de vorige WEB-LOG

Natuurlijk maak ik af en toe nog foto’s, die  HIER te zien zijn.

 

Houd elke goede dag in het leven vast.

Ze zullen een ketting vormen, waarvan je de kralen kunt terugtellen, als de moeilijkheden je leven binnensluipen.

Geniet van alles om u heen.

 

 

Posted december 17, 2010 by rondomgrunn in Algemeen

10 responses to “Over en uit

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer, Trees, maar het is niet anders. Bloggen moet een leuke bijkomstigheid zijn, als je het als een last gaat ervaren, dan kun je er misschien inderdaad beter een punt achter zetten. En je kunt tenslotte altijd weer beginnen …
    In elk geval gezellige feestdagen gewenst en alle goeds voor 2011!

  2. Een verstandige beslissing als je het niet meer kunt bijbenen.
    Ik mis je leuke reacties wel op mijn log.
    Leuk dat ik je heb leren kennen via de weblogwereld.

    In ieder geval alvast hele goed feestdagen gewenst en een goed en gezond nieuwjaar gewenst!

  3. o jee Trees, gaan de jaren tellen 😉 (geintje hoor) kan me er iets bij voorstellen. Ook ik heb geen puf, tijd, zin etc. etc. meer, zelfs niet meer om te reageren overal, gaat ook enorm veel tijd inzitten. Spreek je vast wel weer eens, ergens, ooit……………… ik weet je te vinden. Ook voor jouw en je dierbaren wens ik alle goeds voor het jaar wat komen gaat. En natuurlijk hoop ik dat je kan genieten van de (misschien wel witte) kerst. Dikke knuf mij

  4. Jammer!
    Het ga je goed.

  5. Wat niet kan, kan niet. Jammer is het wel.
    Gelukkig hebben we “Veur de lens” nog wel.

  6. Jammer Trees, maar soms moet je keuzes maken.
    Ik wens je heel veel plezier met de dingen die je doet!
    Fijne feestdagen, het ga je goed!
    Lia

  7. Ik kan mij voorstellen dat je er mee stopt van soms ben je er veel tijd aan kwijt.
    Ik wens jou fijne feestdagen en een goed 2011

  8. Wat jammer Trees, maar als de weblog een last en een verplichting wordt, dan is het verstandig om te stoppen. Het moet wel leuk blijven.
    Ik wens je alle goeds toe, ook met het werk voor de uilen.
    Fijne feestdagen en een mooi 2011 in alle opzichten!!
    Groetjes

  9. Heel erg jammer.
    Inderdaad kost het erg veel tijd en als die ontbreekt.

    Wens je het allerbeste voor 2011 .
    En bedankt voor de mooie foto’s die je liet zien en succes met alles wat je doet.

    Groetjes

  10. Hoi trees
    Ik wens je natuurlijk een heel Goed en Gezond 2011 toe.
    En ik heb altijd genoten van je site en je reacties..
    Maar er gaat inderdaad veel tijd in zitten..Ook ik merk dat het soms gewoon teveel tijd kost.
    Maar ja…Ik probeer me altijd voor te houden:
    Niks moet..Alles mag.
    Trees ik heb van je site genoten..En ik ga nu even bij HIER kijken 🙂
    Ik wens je nogmaals het allerbeste
    Groetjes Henk

Geef een reactie

