Trots   9 comments

Jáa…

En dan….

Met “gepaste ” trots mag ik wel zeggen.

Het heeft een tijdje geduurd, maar……..hij is in de lucht.

Jawel…ik mag u presenteren namens de werkgroep, táda….. “onze ”   Website ….en mede dank aan Jelger.

 

 

 

Posted oktober 15, 2010 by rondomgrunn in Geen categorie

9 responses to “Trots

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat mag je inderdaad met gepaste trots aankondigen. Jullie website ziet er mooi strak en erg professioneel uit.
    Veel succes ermee!
    En natuurlijk een prettig weekend!

  2. Een hele mooie website Trees. Heel veel succes ermee!
    Breekt er nu weer een drukke tijd voor je aan, met tellingen en zo?

  3. Hoi Trees
    Wat heerlijk om als Ransuilenwerkgroep een site te hebben..Helaas is Groningen voor mij ver weg….Maar ik gaat de site (morgen) wel bij mijn links zetten…Want ik zag dat het de bedoeling is om er binnenkort foto’s op te gaan plaatsen (dat miste ik nu wel)…de info is prachtig…
    Succes met de Site Trees.
    Gr Henk …en een fijn weekend

  4. Ik heb net de nieuwe website doorlopen, ziet er mooi en erg functioneel uit. Complimenten aan jullie.
    Een fijn weekend gewenst!

  5. Heel mooi deze site, overzichtelijk, mijn complimenten.
    Succes ermee ne hoop dat jullie veel reactie’s krijgen.
    groetjes,

  6. De website ziet er al goed uit aan het begin. Ik kom zeker nog eens kijken, vooral als er foto’s geplaatst worden. Uilen zie ik eigenlijk nooit, maar hoor ze ooit wel in de nacht!
    Groetjes

  7. Dit ziet er mooi gelikt uit,
    hier mag je trots op zijn meid.
    Ik wens jullie veel plezier met de site,
    misschien kom ik ooit weleens om een braakbal uit elkaar pulken.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  8. Gefeliciteerd met deze mooie site Trees.
    Met recht kun je hier trots op zijn. :-))
    Ziet er prachtig uit.
    Fijn weekend
    🙂 Aly

  9. wow wat een mooie Page heb je…heb vooral van de foto´s genoten fijn weekend , groetjes Gerti

Geef een reactie

