Schildmeer   8 comments

Buiten de breng en haal ritjes, maak ik zo af en toe een rondje.

Afgelopen woensdag was ik in de buurt van het Schildmeer, en wilde toch even kijken.

Was er al ongeveer 30 jaar niet geweest.

Kreeg ik me daar gelijk wat moois voorgeschoteld.

Het was nog vroeg, en dat was jammer, want later op de dag kwam de zon.

Enfin, ik kan er altijd nog eens weer heen, weet nu hoe mooi of het daar is.

 

 

 

 


 

Posted oktober 15, 2010 by rondomgrunn in Geen categorie

8 responses to “Schildmeer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie, bijna “verstilde” foto’s!!
    Zonder zon misschien we zo mooi. En wel een heel mooie ervaring na 30 jaar.
    Groetjes

  2. Mooi is het daar, vooral de laatste foto straalt heel veel rust uit.
    Fijn weekend!

  3. Ik moest wel lachen om het contrast tussen de eerste en tweede foto. Bij de eerste foto waande ik mij in een hele andere omgeving dan waar de zwanen op foto twee uitkwamen.

  4. Dat is zeker mooi daar.
    De stilte van de derde en vierde foto bevalt me wel.
    Mooi strak.
    groetjes en prettige zondag

  5. Pracht plaatjes Trees.
    De éérste vind ik er uitspringen, super mooi sfeertje zo.
    Gr. Tinie

  6. Je foto’s zijn echt geweldig vooral die met de zwanen

  7. Dacht dat je gestopt was.
    Dus even niet meer gekeken.
    Ben je alweer verhuisd…
    Dozen al uiitgepakt en blijf je nu?
    Kan ik je vinden en weer een kijkje nemen :-))
    groetjes!

  8. Och die zwanen zijn prachtig Trees.
    Mooie serie van het schildmeer.
    Het is daar nog lekker rustig :-))
    🙂 Aly

Geef een reactie

