Oeps   12 comments

En ik dacht,vreemd, niemand kijkt er even doorheen ?

Mijn doorkijkje ?

Tja, dat zou kunnen natuurlijk, omdat ik niet zo vaak een nieuwe foto neerzet.

Maar……

er is iets aan de hand met  Gmail of Google Chrome, of toch met WordPress ?

Ik krijg geen reacties in mijn mailbox, en zag het hier bij wordpress bij reactie dat er nog heel wat goed gekeurd moest worden.

Wat het is, ik weet het niet, maar het zit even in ” Toezel ” , of te wel…..in de knoop.

Zal eens kijken of ik het weer recht kan breien, en anders…….probeer ik het weer met mijn ” oude ” mailadres, ( áls dat wil natuurlijk. )

 

update :

En nu zag ik net dat alles in de spambox zit ?

Snap er even niks meer van.


Posted oktober 10, 2010 by rondomgrunn in Algemeen, Natuur

12 responses to “Oeps

Subscribe to comments with RSS.

  1. Test, van mezelf, haha

  2. Goed gedaan haha.
    Mooie foto, wel een kunstwerkje zeg.
    Groetjes.

  3. Als alles in de spambox zit, moet je het markeren als geen spam, komt alles weer in orde. Toch?

  4. Een toepasselijke foto
    Hoop dat het goed komt

  5. Ik had toch echt netjes gereageerd … Filevorming op de digitale snelweg …?
    Hoe dan ook, je hebt een mooie wirwar gefotografeerd.
    Hopelijk lost het probleem zichzelf weer op.

  6. Wat een druk spinnenweb, ook dit is herfst hè!
    Ik hoop dat het emailprobleem inmiddels opgelost is:-)

  7. Zit je nog in ‘Toeze’ ‘Knube’ vindt je het gek met zo’n web,
    lijkt wel op een dekbed of hangmat maar ga er niet in liggen hahaha.
    Overal heb je problemen daarom wissel ik niet van log, het is maar een log, niet te zwaar aan tellen hoor!! veel te zwaar, komt altijd wel weer op zijn pootjes terecht.
    Komt wel goed schatje hihihihi.
    Geniet van de herfst!!!

    Dikke knuffel,
    Anneke

  8. die ingewikkelde webben heb
    ik hier ook , zag ik anders eigenlijk
    niet zoveel , ben nu naar de dader
    op zoek 😉

    groetjessss

  9. Pracht foto van dit gespin Trees.
    En zeker had ik je doorkijkje gezien.
    Gr. Tinie

  10. Hoi Trees
    Ik las de reactie al “een toepasselijke foto..
    En daar ben ik het helemaal mee eens…
    Jammer dat sommige dingen niet eenvoudiger kunnen.
    Zo te zien draait het weer als een speer…of niet?
    Gr Henk..
    En alvast een heel fijn weekend

  11. Die spin was wel een “bezige bij” want die heeft er wel een heel ingewikkeld maar mooi web van gemaakt. Leuk die spinnewebben nu!
    Groetjes

Geef een reactie

