Doorkijkje   9 comments

Herfst…….I love it


Posted oktober 8, 2010 by rondomgrunn in Geen categorie

9 responses to “Doorkijkje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Trees
    Ja…Heerlijk die Herfst…
    En ik wil niet vooruit lopen…Maar sneeuw/rijp…dat vind ik ook prachtig..Ach..eigenlijk is elk seizoen bijzonder…
    Gr Henk

  2. Zon en herfstbladeren, dat levert altijd mooie plaatjes op.

  3. Over het algemeen ben ik niet echt gek op de herfst, maar zo lang het zonnetje het zo goed blijf doen, kan ik er prima mee leven.
    Mooi doorkijkje heb je gevonden. Als de bladeren straks verkleuren, wordt het wellicht nog mooier.

  4. Ik ga toch echt voor de lente.
    Maar je foto is wel heel sfeervol. 🙂

  5. Helemaal mee eens Trees. Zeker met het mooie weer van vandaag is het genieten, maar ook op mindere dagen geeft de herfst zoveel moois!
    Fraaie foto met de lichtval van de zon door de bladeren.
    Groetjes

  6. Nu nog even wachten totdat de bladeren gaan verkleuren Trees…

  7. Prachtig doorkijkje Trees, erg mooi om te zien.
    Gr. Tinie

  8. Een prachtig doorkijkje, al zie je op deze foto nog niet goed dat het herfst is, de kleuren moeten nog komen. Ik heb echt het idee dat de herfstkleuren dit jaar laat zijn.
    Ik houdt ook wel van de herfst hoor, maar dan vooral van die heerlijk zonnige dagen zoals afgelopen weekend.

  9. kom ik nu gewon even langs om door
    het doorkijkje te kijken hahahha
    want is een mooi !!!!!

    OT: kom je toch even langs voor een bakkie
    als je in Winschoten zit ???

Geef een reactie

