Herfst   11 comments

Heerlijk, het wordt weer Herfst, ik kijk er naar uit.





Posted september 22, 2010 by rondomgrunn in Natuur, Rondom

11 responses to “Herfst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fraaie foto’s Trees en vooral nummer 2 met die bomen in de laan vind ik prachtig. En ik kijk, nu de zomer toch voorbij is, echt uit naar de herfst. Een mooi seizoen met soms zoals nu toch aardig weer en dan al die kleuren e.d. Ik geniet daar van dus jij ook!
    Groetjes
    OT Vanavond heerlijk hutspot gegeten!!

  2. Ik vind de eerste foto iets mysterieus hebben.
    Foto 2 met de rijen bomen langs de laan, ook erg mooi.
    Dat je zin hebt in de herfst….

  3. De herfst kan best mooi zijn, je laat dat hier goed zien.

  4. Prachtige foto’s Trees.
    De tweede springr er voor mij uit, prachtige laan.
    Mooi om die ook nog eens in herfstkleuren te fotograferen.
    Al heeft de laatste al een gekleurd tintje.
    Gr. Tinie

  5. De herfst kan best wel mooi plaatjes opleveren, zoals op jouw foto’s. Vooral de tweede mag er zijn.
    Zo lang het weer zich weet te gedragen als gisteren en vandaag kan ik prima leven met de herfst, maar ik kijk als een berg op tegen het echte herfstweer.

  6. heel mooi Trees, vooral de tweede foto.
    ja de herfst kan ook heel mooi wezen, vooral dan die prachtige nazomerdagen, mmet de bomen in herfsttinten, ik hoop dat we daar nog wat mooie dagen van krijgen.
    Groetjes en fijne avond!

  7. Hoi Trees
    Ja..Elk seizoen heeft wel iets moois…Maar het gaat al zo snel 🙂
    Dus ik hou de rem er nog maar even op…
    Maar dat het een mooie tijd is…dat is zeker….De paddenstoelen..bronstperiode…kleurenpracht van de bladeren…Ja de natuur is volop in beweging.
    Groetjes Henk

  8. Prachtige herfstfoto’s heb je genomen Trees!Ik vind het zelf ook een heel mooi seizoen om te fotograferen.De 2e foto van het laantje vind ik ook superfraai!
    Groet,

    Jos

  9. Mooie foto’s je kan duidelijk de herfst al weer zien aan komen
    fijn weekend

  10. ik ben ook zo’n herfst mens , volgens mij mijn favoriete jaargetijde , zitten mooie plaatjes tussen zeg ..
    is mooi daar …. 😉
    ziet er goed uit vandaag , maar ga toch maar draadjesvlees maken want mijn kaboutertje komt logeren hahahahahahaha fliepsen doe ik tussendoor wel in de tuin 😉 maak er een fijne zondag van !

  11. De eerste twee hebben mijn voorkeur in deze serie Trees.
    Al zou ik wel even de hooglichten uit de bovenste foto halen.
    Misschien dat je later in de herfst, wanneer de bomen verkleuren nog eens naar de plek van de 2e foto kunt gaan.

Geef een reactie

