Stoeien   7 comments

Een paar  stoei momenten ….

tja, en hier maak je Hutspot van ….


Posted september 21, 2010 by rondomgrunn in Geen categorie

7 responses to “Stoeien

Subscribe to comments with RSS.

  1. Altijd leuk om eens met en foto te stoeien…
    Laat je hier echt een puzzle van maken Trees?????
    trouwens de foto is hier helemaal voor geschikt lijkt me.

  2. De tweede is mooi, het lijkt wel op een stilleven.
    leuk om er eens mee te spelen, maar zie de foto liever gewoon.
    Moest je lang stoeien voor je de puzzel klaar had?
    maar hoe kan je raden wat ik gegeten heb hahahaha.

    Meid, ik wens je veel sterkte met je gesnotter.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  3. Mmmm…goed idee om weer eens hutspot te eten. Ik vind dat altijd lekker. Vooral de foto als puzzel vind ik heel mooi en doet je idd aan een stilleven denken.
    Groetjes

  4. Altijd leuk om wat te stoeien en te spelen met foto’s.
    Vooral de tweede foto vind ik erg geslaagd, maar nu het zonnetje vandaag eindelijk weer eens volop schijnt, kies ik toch wat anders om te eten dan hutspot. 🙂

  5. Nu nog wat klapstuk, dan kom ik (bijna) bij je eten.

  6. Leuk gespeeld 😉
    Heb het gisteren nog gegeten, heerlijk.
    Groetjes

  7. Oeps, daar zitten een paar lastige puzzelstukjes tussen.
    Wij kozen vanwege het weer, voor frisse witlofsalade. Dus nog even wachten met de hutspot. 😉

Geef een reactie

