Spelen met licht   11 comments

Posted september 15, 2010 by rondomgrunn in Binnen

11 responses to “Spelen met licht

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1 woord, WAUWWWWWWWWWWWWW

  2. Oeps, ik dacht dat ik toch knapper was,
    je zet me aan een kant in te vele licht.
    Als je hier komt zou ik je eens leren
    hoe je siepels moet belichten.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  3. Of het nu een ui is of een vijg, je hebt in elk geval mooi met het licht zitten spelen. Ook de lichtspeling op de ondergrond is erg mooi.

  4. Mooi genomen
    en heerlijk die hutspot

  5. dan heb je ook met kleur zitten spelen ,
    want een vijg is groen toch ??
    deze lijkt op een siepel ….
    maar kan zomaar dat ik teveel siepels heb gezien
    vandaag hoor , whahahahahahahahahahaha
    blijft een apart plaatje ……….;)
    die vijgende siepel ……’lol’

  6. @ Oeps.. Sorry!!!
    Het was nog vroeg,
    dacht toch werkelijk dat het een siepel was hihihi.
    Maar het is altijd leuk om met licht te spelen,
    ik zou je het graag willen leren.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  7. Hoi Trees
    Volgens mij is het ook geen ui..wat maakt het ui..t.
    Maar het licht is geweldig…Net of hij aan komt glijden.
    Gr Henk.

  8. Mooi en leuk om met het licht te spelen, alles uitproberen.
    Is je goed gelukt.

    Heb ze in de vakantie op La palma ook op, jammie wat lekker.
    Groetjes.

  9. whahahahahahahahahahahahahahahahaha
    lief kom alsjeblieft MET ui zo snel mogelijk
    langs , je bent de eerste die me aan het lachen
    brengt vanavond , wat een geklooi op die log zeg !
    ik zie ineens hoe zot ik ook bezig ben …
    is het mijn log of hoe zit dat ??

  10. Heel mooi in het licht. Ik dacht ook in eerste instantie aan een ui! Of een knoflook, maar ja dat is familie van de ui.
    Een mooi “portret” van de vijg en die is nog lekker ook.
    Groetjes

Geef een reactie

