Vroeg   11 comments

Gister – zondagmorgen.

Een rondje vroeg.

Het was nog wat  “foggy ” , en dat is ook goed te zien op de foto’s.

En ook nog de verkeerde lens en belichting, en er loopt een draad ?

Hm, niet gezien, maar goed, het was nog vroeg, en ja, dat kan beter  😉

Sinds weken weer een nacht gewerkt, dan zie ik dat maar door de vingers.

De “olle grieze ” staat er op.

Een prachtig doorkijkje, met links boven de bomen…..

Keek ik even naar links, wablief, daar staat de siepeltoren, op de rem, snel weer in de R, en een stukje terug.

Die moet er natuurlijk nog even weer op.

Matige foto’s deze keer.

Posted september 6, 2010 by rondomgrunn in Geen categorie

11 responses to “Vroeg

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tsja wat is matig. Dat is toch subjectief.
    De sfeer heb je wel goed neergezet.
    Ik vind de damp uit die hoop op foto 2 er mooi uitspringen.

  2. Zo’n draad heb ik ook wel eens over het hoofd gezien …
    En toen had ik niet eens een hele nacht gewerkt …
    Je hebt nu eenmaal van die dagen … 😉

  3. Zo matig is het nou ook weer niet hoor.
    Ik vind ze wel wat hebben.
    Zo s’morgens vroeg met de mist op het land, geeft toch een mooi sfeertje.
    En die draad …… welke draad ;-)))
    Gr. Tinie

  4. Geeft de sfeer idd goed weer.

    Met de laaghangend zon heb je vaak toch meer moeite met fotograferen. Ik vond het zondag soms ook moeilijk en heel wat foto’s waren naar mijn idee ook niet goed.
    Je hebt idd van die dagen .
    groetjes.

  5. Heerlijk fotograferen op een mistige ochtend. Is een van mijn meest favoriete weertypes. En dan soms helemaal niet moeilijk doen, want ik heb mijn mooiste mistfoto’s op de automaat gemaakt! Dus dan hoef je met je nog niet wakkere hoofd helemaal niet na te denken.
    Groetjes

  6. Hoi Trees,
    Zo slecht zijn ze nu ook weer niet.
    Het heeft wel iets dat mistige.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  7. Dit is niet gek na een nachtdienst.
    En zo lelijk zijn ze nu ook weer niet,
    de tweede is mooi dat je de mest ziet dampen.
    En ben je voor mij nog even op de remmen gegaan?
    om toch nog die siepeltoren te laten zien.
    Die staat er mooi te pronken he,
    wat lief, de tranen rollen over mijn wangen hihihi.

    Dikke knuffel,
    Anneke

  8. Het zij je vergeven Trees….
    De volgende keer beter…. :0

  9. Ho Trees
    Ik loop even achter..En moest hier nog een inhalslag maken..Je foto met regenboog (logje eerder) is wel een knaller. Wat is dat mooi hé.
    En deze foto’s geven wel mooi het sfeertje weer van de vroege morgen..
    Gr Henk..En een fijn weekend

  10. Wat matige foto’s. Ik vind ze mooi
    Evenals je vorige foto’s
    Goed gelukt

  11. foto 2 is een mooie hoor ..
    zou alleen de waas die er altijd op zit
    eraf dumpen , nee bedoel de mist niet
    kom maar es langs , zal ik je wat truc’s leren 😉
    enne ..die siepel ???
    hihihihihihihihi….
    blijf je van tranen hé !!!
    ;)_))))))))

Geef een reactie

