In de berm   2 comments

Kwam nog foto’s tegen, die ik nog moest plaatsen.

Hoe het allemaal heet, ja, daar moest ik hulp voor inroepen van mijn ” leermeester ” , hij woont ook hier, dus dat scheelt 😉

Smeerwortel

Dit is Kamille

Deze weet ik niet, het ging ook om het “samenspel ” , van deze torretjes.

Dit lijkt op de bloemetjes van de Duizendblad

Van deze weten we de naam ook niet, als iemand het weet ??

Dit is waarschijnlijk Valeriaan

Ook een Smeerwortel

Een Akkerdistel

Posted augustus 28, 2010 by rondomgrunn in Natuur, Rondom

2 responses to “In de berm

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voor namen moet je niet bij mij zijn, Trees. Planten waarvan ik vandaag de naam lees, ben ik morgen weer vergeten …
    Maar je hebt een fraai boeketje weten wamen te stellen.
    Die ‘torretjes’ lijken me rode soldaatjes.

  2. Kijk mijn leermeester was me hierboven net voor, want van hem leerde ik de naam “rode soldaatjes” en die doen het graag op schermbloemigen.
    Je hebt het toch maar gemakkelijk dat je de leermeester zo dichtbij hebt.

Geef een reactie

