9 comments

Vanavond rondom een regenbui

Posted augustus 28, 2010 by rondomgrunn in Natuur, Rondom

9 responses to “

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoewel we wat mij betreft eerst wel even genoeg regen hebben gehad, vervelen dit soort dreigende luchten me niet snel. Vooral de onderste foto met het silhouet van de molen vind ik erg mooi.

  2. Hoi Trees
    Wat een heerlijke RTL 7 waardige foto’s.
    En wat valt er een regen hé.
    Gr Henk

  3. Je laat hier een mooie serie weerfoto’s zien Trees.

  4. Mooie serie, die foto met de regenboog, atijd mooi om te zien, heb gisteren en vandaag ook gekeken of die er was, helaas niet.
    Ook de laatste foto is een beauty.
    Genieten zulke wolkenluchten.
    groetjes

  5. Prachtige kiekjes van rond de regenbui Trees.
    Die met het stukje regenboog is erg mooi om te zien.
    Gr. Tinie

  6. Hoi Trees,
    Fascinerende foto’s, geweldig!
    Voor de 2de en de laatste foto vind ik erg geslaagd.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  7. Je hebt een prachtige serie gemaakt. Het blijft boeiend. Ik heb tenminste heel wat gekeken naar de luchten de afgelopen dagen. Maar geen gelegenheid gehad om iets vast te leggen.

  8. Die wolkenluchten waren bijzonder in het afgelopen weekend. Een mooie regenboog en die laatste met een wegkruipende zon is heel mooi.

  9. Prachtige weerfoto’s heb je gemaakt, en zoals je begrijpt kijk ik daar graag naar als weerfotografe. Vooral die van de regenboog is fraai! En leuk dat je weer terugbent.
    Groetjes

Geef een reactie

