Vroeger   5 comments

.

Het voormalig gemeentehuis in Slochteren.


Posted augustus 13, 2010 by rondomgrunn in Rondom

Tagged with

5 responses to “Vroeger

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi en ruim optrekje. Woont er nu een particulier in of is het nog een overheidsgebouw?

  2. Mooi statig gebouw.
    Zoals in de meeste plaatsen zal het gemeentehuis van Slochteren nu ook wel in minder aansprekende nieuwbouw zitten, neem ik aan.

  3. Voormalig…? i.v.m. fusie of zo?…
    Gr Henk

  4. @ eerder zat er een “aannemer ” in geloof ik, maar wat er nu in zit?
    Zal ik even op het bordje moeten lezen denk ik 😉

  5. Mooi !!!
    Mooie lay out voor je site en mooie kopfoto.
    Ook bij wordrpess zie ik , ik heb er nooit problemen mee.
    Zal de link op mijn site ff veranderen.
    Succes en groetjes.

Geef een reactie

