Achterkant   7 comments

Achterin het Slochterbos staat Flora, de Romeinse godin van bloemen en de Lente.

Posted augustus 10, 2010 by rondomgrunn in Rondom

Tagged with

7 responses to “Achterkant

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha die Trees,
    Leuk dat je ook een herstart maakt bij WordPress. Dat heb ik onlangs i.v.m. technische perikelen ook gedaan, en het bevalt me tot nu toe prima. Hopelijk voel jij je er ook snel thuis. In elk geval veel blogplezier hier!

  2. Een blitse nieuwe layout. Ik blijf je volgen.
    Geert

  3. Ha Trees

    Ja, ik weet je te vinden en ik volg je ook op je nieuwe blog.
    Mooi hoor je foto’s.
    We krijgen misschien ook nog wel mooie vakantie foto’s van je te zien.
    Alhoewel dat vast niet rondom Groningen was.
    Groetjes en veel plezier met je nieuwe blog.
    Elly

  4. Ik log al geruime tijd bij wordpress, nog geen centje pijn gehad.
    En wens je dan ook veel logplezier.

    Je lay-out ziet er mooi verzorgd uit.
    groet Harry

  5. Hoi Trees
    Rondom Grunn…Ik ga straks de link op mijn site..Even aanpassen.
    En ik ben blij dat je in ieder geval doorgat met een site…
    Je foto van de Rups is Geweldig!!!
    Ik hoop dat er zo nu en dan een uiltje overvliegt 🙂
    Gr Henk

  6. Hoi Trees, ik mis mijn vorige reactie die ik hier schreef. Probeer het nog maar eens.
    Dit weblog ziet er heel goed uit.
    Welkom terug en ik hoop dat je weer met veel plezier gaat bloggen.

  7. ja zeg was dat nou weer ..
    moest ik zoeken om te reageren ..weblog niet goed genoeg ??
    hahahahahahahahahaha
    was mijn eigen fout ,met weblog , geen eigen instellingen gebruikt …waren eraf dus ..vandaar !
    maar blijf weblog trouw !!!
    mooie fliepsels laat je even zien trouwens van het Slochterbos ….. héle mooie fliepsels ..
    volgende week ben ik er ook weer 😉
    eerst nog logé’s ..dan gewoon weer stand-by bij weblog !!!
    *grijns*

Geef een reactie

